Treceți la conținutul principal

Despre SPP



Se spune ca prietenii pe care ii faci pe durata facultatii ii vei avea alaturi toata viata. Pentru noi, prietenii pe care ii faci in SPP iti vor fi alaturi toata viata!
La ceas de sarbatoare, i-am intrebat pe membrii nostri ce inseamna pentru ei SPP-ul si uite ce am aflat:

Asociatia noastra nu este mai speciala decat alte asociatii...Fondatorii ei, au dorit sa ofere studentilor un cadru in care acestia sa aiba ocazia sa se dezvolte profesional si personal....sau cel putin asta am inteles din scopul si obiectivele formulate in statut... A fost infiintata in anul 2003 de patru studente ale Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, ale caror nume merita sa fie mentionate: Florina Matei, Roxana Maria Luca, Oana Cristina Cornea, Simona Mihaela Haivas. Lor le multumim pentru ca noi, acum, aniversam o asociatie, aniversam o mare echipa, ne aniversam pe noi si munca noastra de voluntariat.... Proiectele au inceput sa curga. Au fost conferinte, sesiuni de comunicari, targuri de carte, schimburi de experienta.... si apoi, prin anul 2005, a fost o pauza. Probabil din cauza oboselii... deci vedeti, asociatia noastra nu este cu nimic mai speciala decat alte asociatii... Dupa un an, studentilor li s-a facut dor de un pic de entuziasm, de un pic de aventura, de un pic mai multa provocare. Au cautat prin facultate pe cineva care sa corespunda acestor semnalmente si au gasit-o pe Livia Ostafe. Livia, cu multa munca si daruire a consolidat asociatia prin aderarea la Federatia Cognosis, prin colaborarea cu diferite institutii profesionale, oferind studentilor in continuare posibilitatea de a se dezvolta pe plan profesional si personal....sau cel putin asta am observat eu, incepand cu anul 2007, cand mi-am facut aparitia.... Am continuat aceasta munca, cu diferite echipe carora le multumesc pentru efort si implicare, ajungand la un numar impresionant de proiecte desfasurate, aproximativ 55. Astazi, asociatia noastra este capabila sa ofere studentilor oportunitati inedite: internshipuri, posibilitatea de a participa la proiecte nationale si internationale, posibilitatea de implicare in echipe de organizare nationale sau internationale, intr-un cuvant experiente nemaipomenite. In plus, avem solicitari de aderare si din alte orase ale tarii, lucru care ne face sa ne gandim la posibilitatea deschiderii unor filiale intr-un viitor mai mult sau mai putin indepartat... Chiar daca nu este mai speciala decat alte asociatii, aceasta este asociatia noastra...speciala! (Irina Romila, Presedinte SPP)

In anul I, m-am inscris in SPP manata de curiozitate si pe alocuri cuprinsa de putin scepticism. Acum, stiu ca SPP-ul este cadrul ideal in care poti cunoaste oameni noi, poti invata si creste personal si profesional. Aici, ai posibilitatea de a fi altfel decat ceilalti colegi de la facultate prin experientele si cunostiintele pe care care le dobandesti in cadrul Asociatiei. In SPP, te maturizezi, te distrezi si contezi! (Sabina Gavriloaiei, Vicepresedinte cu Probleme Externe)

Intrarea in SPP pentru mine a insemnat un nou univers in care imi pot desfasura capacitatea de inter-relationare, un debut cu dreptul la inceput de facultate si o dezvoltare continua. Aici am gasit, pe langa oameni noi, persoane care se ajuta cu prietenie si alaturi de care poti desfasura proiecte cu cea mai mare placere. Si ca veni vorba de proiecte, cu siguranta timpul petrecut in acest scop nu-l regreta nimeni, deoarece experienta si satisfactia acumulata sunt cele mai bune recompense. Doresc SPP-ului ani frumosi si plini de realizari si de acum incolo, alaturi de un calduros La Multi Ani! (Rosu Madalina, Departament Resurse Umane)

Cu toate ca sunt bobocica, SPP-ul pentru mine inseamna familie, o familie in care am invatat cum sa coordonez un proiect, cum sa lucrezi in echipa, cum sa iti cladesti ideile alaturi de alti membri ai acestei familii dar si cum sa imbini utilul cu placutul, astfel distrandu-ne dar totusi cu seriozitate am pus "tara la cale" si am realizat SuperProiecte. (Oana Cretu, Coordonator Departament Relatii Publice)

SPP-ul pentru mine a fost o familie ce include prietenie, munca, dezvoltare personala, distractie, emotie si mai ales un mod util si placut de petrecere a timpului liber. (Florin Onut, alumni SPP)

"Societatea pentru Psihologie", este asociatia care mi-a deschis multe usi, care ar fi stat inchise pentru mult timp daca nu as fi intrat in echipa. Sincera sa fiu, la inceput cand am intrat in asociatie nu ma gandeam ca imi voi cunoaste atat de multe persoane, intr-un timp atat de scurt, dar totul a inceput cu primul proiect). Ceea ce e de precizat e faptul ca suntem o echipa mica, dar care reuseste mereu sa scoata asociatia din impas. Si chiar ii sfatuiesc pe ceilalti studenti de la "Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei" sa intre in asociatie, pentru ca este o experienta foarte buna si in plus iti faci foarte multi prieteni. (Cosmina Iriciuc, Departament Relatii Publice)

Pentru tine, ce inseamna SPP?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

sunt un copil fericit

Pentru ca parintii mei au avut intotdeauna grija sa nu imi lipseasca nimic si pentru ca nici o data nu m-au facut sa ma simt vinovata pentru acest lucru.
Pentru ca fac ceea ce imi place si chiar daca rezultatele uneori apar mai greu, ma pot bucura de satisfactiile marunte pe care viata mi le ofera.
Pentru ca sunt inconjurata de multi oameni care, buni sau rai, ma ajuta sa invat ceva de la fiecare din el.
Pentru ca si atunci cand seara sunt obosita dupa lucru la proiecte, sedinte sau invatat ma pot bucura de familia mea care se ingrijoreaza pentru mine.
Pentru ca sunt lucruri care imi lipsesc si care ma ambitioneaza in permanenta sa imi doresc si sa lupt mai mult.
Pentru ca de fiecare data cand credeam ca sunt la fundul prapastiei, Cineva acolo sus imi intindea o mana de ajutor si ma facea sa zambesc.
Pentru ca am invatat ca unii oameni merita o a doua sansa, dar ca trebuie sa ma gandesc de doua ori cand e momentul sa le-o acord.
Pentru ca ii pot ajuta pe cei din jurul meu si pentru c…

consecinte si reponsablitati

De mici suntem invatati sa ne asumam anumite responsabilitati si sa suferim consecinte pe urma faptelor noastre.
Fie ca suntem invatati sa ingrijim o floare sau sa incuiem usa cand plecam de acasa, fie ca ni se spune "du-te si invata!" sau "du-te si fa treaba!", ne dam seama ca toate faptele noastre au un scop.
Cat suntem mici nerespectarea responsabilitatilor noastre nu poate avea consecinte foarte drastice si de cele mai multe ori ele sunt preluate de maturii din jurul nostru. Trecand de pragul psihologic al majoratului, incepi sa iti dai seama ca lumea se asteapta de la ceva mai mult din parte ta si iti vine din ce in ce mai greu sa lasi treaba ta in seama altcuiva...pt ca si acel "altcuiva" va avea treaba lui pe care trebuie sa o faca.
Traim in societate si asta ne obliga sa ne asumam responsabilitati si sa suferim consecinte. E deranjant, incorect si, pe alocuri, lipsit de bun simt ca o consecinta a faptelor tale sa se reverse asupra celor din jur.

Candidati la fericire*

Fericirea reprezinta cu siguranta o stare subiectiva, dar si relativa. Este ca o stare de spirit pe care o putem alege sa o inducem pt a uita pt moment de nemultumirile pe care le avem. Asa ca, la inceput de luna, incerc sa fac o lista cu lucrurile care ma fac fericita:
reusesc mereu sa imi gasesc fericirea in oamenii pe care ii am alaturi; de obicei, alaturi de oameni faini sunt mereu in forma si reusesc sa ma incarc cu energiesunt fericita atunci cand fac lucruri care imi plac, lucruri pentru care ma simt competenta sau macar utila primavara m-a facut intotdeauna fericita, caldura ei, soarele acela bland, pasarile care incep sa umple parcurile, iarba verde care incepe sa rasara. Din contra, toamna parca imi ofera o stare de permanenta melancolie, de parca ar ploua incontinuu (cred ca e si din cauza melodiilor despre toamna pe care o asociez involuntar cu aceasta perioada si care, parca toate sunt triste)in ciuda a ceea ce am scris putin mai sus, muzica ma face mereu fericita, imi da …